Prin garanţia oferită nu se aduce atingere drepturilor consumatorilor prevăzute de Legea nr. 449/2003 şi OG nr. 21/1992.

Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte.  În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.

Te rugăm să acorzi atenție culorilor Produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.

Pentru produsul achiziţionat din magazinele noastre, oferim o garanţie de 30 de zile de la data cumpărării !

Pentru orice defecte pe care le-aţi putea descoperi în această perioadă  vă invităm să ne contactati prin apel telefonic la numarul afisat pe site pentru solutionarea problemei in cauza !  

Modalităţi de asigurare a garanţiei:

  • Repararea produsului
  • Înlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat
  • Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Consumatorul poate să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice. 

În caz de rambursare se vor aplica în mod corespunzător prevederile din acesti Termeni și Condiții.


Garanţia îşi pierde valabilitatea în caz de:

 - folosirea/utilizarea/instalarea incorectă/defectuoasă/neconformă cu instrucţiunile de folosire/utilizare/întreţinere livrate împreună cu produsul;

 - folosire abuzivă - se consideră folosire abuzivă şi schimbarea destinaţiei produsului

 - în cazul intervenţiilor neautorizate;

 - deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de şocuri mecanice (rupere, agăţare, lovire, zgâriere, etc.)


Recomandări generale privind îngrijirea încălţămintei:

  • Se interzice cu desăvârşire spălarea incaltamintei în maşina de spălat!
  • Feţele încălţămintei se vor feri de lovituri directe.
  • Evitaţi căldura excesivă care poate duce la reactivarea adezivilor şi dezlipirea tălpilor.
  • Pentru întreţinerea interiorului, curăţaţi cu o carpă moale umedă şi evitaţi produsele care conţin acetonă, acizi, alcool, sau, oricare alte substante care nu au fost testate .



 ! Pierderea documentelor de achiziţie generează pierderea garanţiei. ( chitanta curier /factura fiscala ) !

Garanţia se asigură în conformitate Legea nr. 499/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, cu modificările şi completările ulterioare, şi Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, cu modificările şi completările ulterioare.

Pentru orice fel de problemă referitoare la produsele JollyStore.ro, vă rugăm să contactați  de luni până vineri, pe email: contact@jollystore.ro sau la numărul de telefon:  0311.120.111



Prin tipărirea și adăugarea facturii în colet:

Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura atașată in colet sau primita pe e-mail. De asemenea, clientul are opțiunea de a descărca factura din contul de client. JollyStore nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.